czwartek, 9 lipca 2015

Jak sprawić by nam rosły cycki?

Hejka laski!

Wiecie, mój ostatni artykuł (ten o mężczyznach co lubią mniejsze cycuszki) chyba nie każdemu się spodobał. Ludzie bez poczucia humoru na jednym z portali pluli jadem w moją stronę, bo co? Bo chciałam ich rozśmieszyć? Bo nie biorę życia zbyt poważnie i zawsze cieszę się z tego co mam? Wszystkim sztywniakom zapowiadam dzisiaj, że będzie więcej takich felietonów na moim blogu! Kto będzie chciał się pośmiać, będzie zaglądał i dawał lajka, a jak się komuś nie podoba to niech nie klika i nie kompromituje się swoją wredną ciekawością! O! :)

A dziś powiem wam jakie dziwne sposoby na powiększenie piersi znalazłam w internecie :)


Jak sprawić by nam rosły cycki?


1. Pij mleko z sokiem z papai

Że mleko to rozumiem, bo zawiera fitoestrogeny, ale ta papaja? Hmmm, w każdym razie fajny pomysł. Wypróbuję! Akurat mam w domu papaję ;)
Z tym, że wiadomo, że jeden raz nie wystarczy. Taki mleczny shake przydałoby się pić codziennie przez dłuższy czas :)

2. Jedz więcej białka

Ponoć by piersi ładnie rosły musimy do swojej diety wprowadzić więcej produktów wysokobiałkowych tj.: mleko, jaja kurze, masło orzechowe, ryby, kurczak, orzechy.

3. Unikaj produktów przetworzonych

Było już mówione co trzeba jeść, teraz wiedz, że musisz unikać: przetworzonej żywności, cukru, gazowanych napojów, fast foodów.

4. Używaj kremów ujędrniających

Kremy ujędrniające do piersi to dobry pomysł, oczywiście nie możemy się łudzić, że dzięki temu nasze piersi urosną, ale... na pewno skóra na nich stanie się bardziej jędrna, napięta i dzięki temu uniosą się w górę sprawiając, że wizualnie są większe :)

5. Dobry masaż nie jest zły!

Wiecie, że masując regularnie piersi pobudzasz je do wzrostu? Jak prawidłowo zrobić sobie taki masaż piersi zobaczycie grafice poniżej. Pamiętajcie oczywiście o regularności!

pl.dreamstime.com

5. Kozieradka

Kozieradka to jedno z ziół, na które możesz liczyć w powiększaniu piersi. Pij napary z kozieradki, rozgniataj jej nasiona i wcieraj w piersi - to pomaga! Tylko daj jej czas, by mogła zadziałać :)

6. Piguły

Hmmm, no cóż, nie jestem za bardzo za tym sposobem, ale muszę go wymienić, bo musicie wiedzieć, że są pigułki na powiększanie piersi. Np. pigułki antykoncepcyjne zawierają dużo estrogenów i innych hormonów, które mogą stymulować piersi do wzrostu - zapytajcie o to swojego ginekologa!

7. Korzeń prawoślazu

Działa może nie tak silnie jak kozieradka, ale także ma moce powiększające biust! Napiszę o nim więcej w kolejnym poście, więc śledźcie mojego bloga! :)

Nie byłabym sobą gdybym nie wrzuciła wam na koniec jeszcze takiego oto rodzyneczka.

Oto tajski sposób na powiększanie piersi! :D



POZDRAWIAM! 

1 komentarze:

bagienny pisze...

No... o czym ja to... Ano tak. Zapomniałem ;]

Prześlij komentarz

Kilka słów wstępu

Witam i przedstawiam mojego bloga, adresowanego do kobiet, ale i nie tylko, które pragną dowiedzieć się czegoś więcej w tematyce kobiecych piersi. Biust to nie bagatela lecz bardzo poważna sprawa! Odpowiednia dieta, pielęgnacja, stosowana profilaktyka, a nawet dobór odpowiedniej bielizny mogą sprawić nie tylko, że biust będzie pięknie się prezentował, ale również może nas uchronić przed zachorowaniem. Dzisiaj częstotliwość zachorowań na raka piersi jest tak duża, że aż zatrważająca. Dlatego bardzo ważna jest jak najszersza wiedza w tym temacie, by móc odpowiednio zapobiegać i przeciwdziałać. Stąd pomysł mój na tego bloga i kompleksowość potraktowania tematyki. A dlaczego Zdrowo-Fitterka? Będzie jak już mówiłam kompleksowo. Będzie o dietach i sposobach żywienia, o rodzajach biustów i doborze biustonosza, o ujędrnianiu i powiększaniu, o badaniach, ziołolecznictwie. Będzie po prostu zdrowo i kompleksowo.
Obsługiwane przez usługę Blogger.