niedziela, 21 czerwca 2015

Najpiękniejsze piersi gwiazd - Moje TOP 5

Cześć!

Dziewczyny które mają małe piersi marzą o tym, by się to zmieniło, prawda? Sama kiedyś miałam takie marzenie, dziś stało się rzeczywistością! :)
O tym co robić, by mieć boobisy tak piękne jak gwiazdy dowiecie się z kolejnych postów, dziś rzucam temat - wyzwanie!

Przedstawiam wam moje TOP 5 moim zdaniem najpiękniejszych piersi gwiazd znanych z ekranu TV.

TOP 5 Najpiękniejsze piersi gwiazd


MIEJSCE 1 - Karolina Szostak

polki.pl

Piękne, pełne... no może ciut za duże aczkolwiek takie piersi były jeszcze do niedawna moim marzeniem ;) 

MIEJSCE 2 - Katarzyna Figura

filmweb.pl

Moim zdaniem Pani Kasia bardzo ładnie znosi upływ czasu. To jedna z tych kobiet, które doceniam za urok osobisty i taką dawkę seksapilu, której niejedna mogłaby pozazdrościć.

MIEJSCE 3 - Joanna Kulig

dziennik.com

Jeszcze do niedawna nie lubiłam tej pani. Dziś zmieniam zdanie! Może dlatego, że można ją ostatnio oglądać w serialu, w którym całkiem nieźle wypada (jak dla mnie). Dziewczyna jest bardzo naturalna i to jej największy atut!

MIEJSCE 4 - Marta Wierzbicka

m-plotek.pl

Oglądacie Na Wspólnej? Ja niemal od pierwszego odcinka! Martę pamiętam jeszcze jako młodziutką i płaską jak deska Olę z tego własnie serialu. A dziś proszę bardzo! Piękna kobieta z niej wyrosła. I fajnie, że nie jakiśtam wieszak! BRAWO MARTA!

MIEJSCE 5 - Salma Hayek

pinger.pl

Żeby nie  było, że tylko swoje chwalę ;) Salma Hayek bardzo piękną jest kobietą, piersi również ma piękne. Tylko nie jestem pewna czy to natura obdarzyła ją tak uroczo, czy nie maczał w tym palców jakiś zdolny chirurg ;)

To by było na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Jeśli marzycie o tym by mieć tak piękne "czary i uroki" jak te panie ze zdjęć, zaglądajcie do mnie częściej! :)

ZAPRASZAM! :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Kilka słów wstępu

Witam i przedstawiam mojego bloga, adresowanego do kobiet, ale i nie tylko, które pragną dowiedzieć się czegoś więcej w tematyce kobiecych piersi. Biust to nie bagatela lecz bardzo poważna sprawa! Odpowiednia dieta, pielęgnacja, stosowana profilaktyka, a nawet dobór odpowiedniej bielizny mogą sprawić nie tylko, że biust będzie pięknie się prezentował, ale również może nas uchronić przed zachorowaniem. Dzisiaj częstotliwość zachorowań na raka piersi jest tak duża, że aż zatrważająca. Dlatego bardzo ważna jest jak najszersza wiedza w tym temacie, by móc odpowiednio zapobiegać i przeciwdziałać. Stąd pomysł mój na tego bloga i kompleksowość potraktowania tematyki. A dlaczego Zdrowo-Fitterka? Będzie jak już mówiłam kompleksowo. Będzie o dietach i sposobach żywienia, o rodzajach biustów i doborze biustonosza, o ujędrnianiu i powiększaniu, o badaniach, ziołolecznictwie. Będzie po prostu zdrowo i kompleksowo.
Obsługiwane przez usługę Blogger.